NIP 676-002-53-39 REGON 350576051
Złożenie zamówienia oraz jego realizacja:
1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. By tego dokonać należy wybrane produkty dodać do koszyka oraz wypełnić formularz zamówienia.Dokładne wypełnienie formularza usprawni proces realizacji zamówienia.
2. Po dokonaniu zamówienia należy:- w przypadku wybrania opcji "przesyłka za pobraniem" - potwierdzić złożone zamówienie,- w przypadku wybrania opcji "przedpłata" – dokonać przelewu kosztów zamówionych towarów wraz z kosztami przesyłki za pomocą przelewu bankowego.
3. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.
4. Zamówienia nie potwierdzone/ nie opłacone w ciągu 5 dni roboczych będą anulowane.
5. W przypadku niekompletnych bądź nieprawdziwych danych na formularzu zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji.
6. Klient ma prawo do wprowadzenia zmian w zamówieniu/rezygnacji z zamówienia e-mailem po warunkiem, że nie zostało ono jeszcze podjęte do realizacji.
7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili otrzymania przez e-sklep, e-maila potwierdzającego dokonanie zamówienie lub w momencie wpłaty należności na konto bankowe sklepu.
8. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę oraz święta realizujemy począwszy od następnego dnia roboczego.
9. W przypadku braku zamówionego towaru sklep niezwłocznie poinformuje klienta o najszybszym, możliwym terminie realizacji zamówienia.
10. Czas dostarczenia przesyłki zależy od formy dostawy.
12. Ceny podane przy poszczególnych asortymentach są wiążące w chwili złożenia zamówienia.
13. Firma Handlowa ARA Grazyna Zasada zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji kolejnych zamówień złożonych przez klienta, który zwraca zamówiony towar bez podania przyczyny.
Płatność oraz przesyłka towarów :
Opcję formy płatności wybiera klient.
Płatności za produkty można dokonać
Szczegółowe informacje dotyczące akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach
Sklepu.
Towary wysyłane (max. do 2 dni roboczych) są za pośrednictwem Poczty Polskiej (termin dostawy 2-5 dni roboczych) lub firmy kurierskiej INPOST (kurier paczkomaty). Opcje dostawy wybiera klient.
Koszty przesyłki wynoszą:
Ceny artykułów oraz wysyłki w polskich złotych obowiązują tylko i wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Przesyłka Pocztą Polską
List polecony priorytet (płatność przelewem ) – 10,00
Przesyłka kurierem ( płatność przelewem) INPOST 14,00
• paczkomat ( płatność przelewem ) (płatność przelewem 11,00zł
Na ostateczna cenę zamówienia składa się cena za towar oraz koszt dostawy wskazane na
stronach Sklepu.
Wymiana
1. Mają Państwo możliwość wymiany zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Warunkami dokonania wymiany są:
2. W przypadku niedotrzymania powyższych warunków wymiana towaru nie zostanie dokonana.
4. Należy uiścić opłatę wynikająca z kosztów transportu nowego towaru oraz ewentualną dopłatę (jeśli wybrany produkt jest droższy od wymienionego).
5. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub do paczkomatów.
Zwrot
1. Mają Państwo możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Warunkami dokonania zwrotu są:
2. W przypadku niedotrzymania powyższych warunków zwrot towaru nie zostanie przyjęty.
3. Koszty odesłania towaru pokrywa klient.
4. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub do paczkomatów.
Reklamacja przesyłki
1. Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru w obecności kuriera i niezwłocznie zgłosić stosowną reklamację do firmy dostawczej, a także poinformować o tym sklep www.ararajstopy.pl
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
3. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem, należy niezwłocznie poinformować sklep www.ararajstopy.pl e-mailem lub telefonicznie i odesłać produkt. Właściwy produkt zostanie wysłany natychmiast po otrzymaniu zwrotu. Koszty odesłania produktu i wysłania właściwego produktu ponosi sklep www.ararajstopy.pl
Reklamacja produktu
1. Mają Państwo możliwość reklamacji zakupionego towaru dotkniętego wada fabryczną. Aby to zrobić należy pisemnie zawiadomić o wadzie produktu w terminie do 1 miesiąca od daty jej wykrycia oraz spełnić poniższe warunki.
2. W przypadku niedotrzymania powyższych warunków towar nie zostanie przyjęty do reklamacji.
3. Koszty odesłania towaru pokrywa klient.
4. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub do paczkomatów.
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty wypłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.